On Melancholy Hill

Jag måste vara Sveriges sämsta bloggare (och en sådan som alltid har en ursäkt) men jag har faktiskt ingen dator!! Då är det ytterst svårt att blogga. Som tur är har jag en iphone jag kan göra det mesta med. Förutom blogga då. Och chatta på facebook. Och nu undrar ni säkert hur jag lyckas blogga nu? Jo jag fick en inneboende som hade med sig en dator!! (asjobbig brud dock, men vad gör man inte för en dator..) hihi. Ytterst tråkigt att jag inte har något speciellt att säga. Jag jobbar, jag lever, jag äter ibland. Kanske kommer på något mer vettigt att blogga om, snart. Vi får se. Tills dess: Ha det bäst. Puss!



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga