grand theft ecsatsy



Hade tänkt lägga upp lite bilder från iphonennn men eftersom mami bara har typ paint på sin dator skippar vi det. Haft en riktigt bra dag på jobbet trots uteblivna sms (får väl börja vänja mig, kanske å blä) Har ätit lite för mycket mcflurry ballerina och bara haft mysgäster hela kvällen i kassan. Ganska tacksamt faktiskt. Hade tillochmed mig matlåda? Sen tog jag nattbussen till mor min och Linnea mötte mig vid bussen. Tog en snabbpromenad, alldeles för snabb för vi hann inte ens prata om typ 25 % av allt som har hänt sen vi sist sågs, men pga trötthet och temperaturen i luften får vi fortsätta samtalet senare i veckan. När jag väl öppnar dörren så möts jag av katten som absolut inte ville gos (ja, jag blev lite besviken) utan ville ut ut ut och nu äre fan natti som gäller.

Vet att ni älskar att jag uppdaterar blogghelvetet igen, hihi. Puss


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga