cuz i've got you babe



Har i två dagars tid vaknat av solen. Känslan av värmen som sprider sig i ansiktet är helt underbar. Lite irriterad över att klockan båda dagarna har varit innan 08:00 (nej jag har ingen persienn) men det har lätt varit värt det. Igår var det jobb. Lunchen gick superbra, allting flöt på otroligt fint men som vanligt blir mellantimmarna kaos. Det löste sig dock. Idag blir det också 12-21:30 & imorgon åker jag och bästis på kurs. Ska bo på hotell och träffa andra McDonalds loverzzz haha. Kommer bli rätt awsm. Vi kommer hem på fredag och då är det ledig helg. Så man kan säga att idag är mitt sista pass på jobbet på en hel vecka (hur sjukt?? det är ju typ som semester!) Nu ska jag laga lite frukost åt mig själv sen ska jag hänga tvätt, duktig tjej a jag vet

puss på er och på solen


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga