Blundar, lyssnar på akon och låtsas att jag är någon annanstans

På väg till jobbet. 1430-00. Känner mig så jävla trött. Så vet man att man kommer få stå själv i 2an under middagsrushen, kommer gå så jävla bra, inteeee hihi. Är sjukt duktig och har med mig matlåda idag iaf!! Så stolt. Såg dokumentären om donken igår också. Så jävla mycket skitsnack. Blev så irriterad att jag var tvungen att byta kanal flera gånger.. Första mars idag också. Februari gick ju supersnabbt. Nu vill jag ha lite sol, plusgrader, knoppar på träden och höra hur fåglarna sjunger. Men om jag känner Sverige rätt lär det väl dröja.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga