you never really leave my mind



Somnade runt, ja 02:30 igår morse, mest för att jag hade sällskap (eller ja, typ sällskap) och lite för att jag faktiskt inte var trött. Lik förbaskat lyckas jag ändå vakna innan klockan slår 09:00. Ögonen svider som bara den men ÄNDÅ kan jag inte somna, och jag undrar gång på gång vad i som är mitt problem. Nu ska jag snart sminka mig för första gången på fem dagar och sen ska jag iväg och vara olaglig. Hur dagen sen ser ut vet jag inte riktigt än. Väljer mellan antingen IKEA eller köpa en ny kamera på elgiganten. Vill göra båda, men det är ju lite omöjligt då jag inte har hur mycket pengar som helst. Juste, flickan på bilden är ingen mindre än tessi för sisådär två år sedan, yey.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga