som det strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus



Hatar mig själv lite för att jag inte använder min kamera längre. Så jävla tråkig jag är. Finns inget jag tycker om lika mycket som om att fota. Speciellt människor, wow. Älskar att ha med mig kameran när jag väl är ute. Spontana bilder på fina människor är bästbästbäst. Så mycket jag vill köpa just nu. En ny dator, en ny kamera en hylla till vardis, hur mycket nya kläder som helst, glasögon och som om att det inte vore nog vill jag verkligen tatuera mig också. Fast just nu vill jag mest att det ska bli helg igen, för då är jag ledig och ja, att vara ledig är ju skönt. Funderar seriöst på att langa en ny dator då. Och sen att bli lite full på lördagen, mm vin är ju gott. Men precis just nu är det lite kent som gäller, sen bada, sen supernatural hihi


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga