onsdagtorsdagfredag



Godmorgon! Som vanligt om man heter Tilde är man uppe way 2 early. Vaknade av att solen stack i mina ögon runt 08:30 men jag orkade inte ens försöka somna om. Har rätt mycket att uträtta idag så det är väl lika bra att börja dagen. Så, vad har hänt de senaste dagarna? Jag har jobbat, gosat lite och typ haft feber. I förrgår mådde jag så himla dåligt att jag bröt ihop på kontoret när jag insåg att jag kanske inte skulle kunna lämna tidigare som jag hade planerat. Dock har jag ju världens bästa chef som till min fördel inte klarar av när tjejer gråter så det blev hem och ta igen sömn för min del. Mådde mycket bättre igår och idag är jag bara lite snuvig. Men vem har dött av det? Är ledig i helgen också vilket är rätt mysigt hihi. Dock är det självklart halvtasktigt väder, vilket känns rätt fail. Men ä kunde ha varit värre.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga