jag står på toppen och jag tittar ner


Jag är otroligt slut i hela kroppen, är inne på min 3:e jobbnatt och det känns så jävla skönt att det är slut imorgon. Varje gång jag jobbar natt i flera dagar inser jag varför människan är byggd för att sova på natten, inte på dagen. Jag råkar iofs vara världens tröttaste människa på kvällen också, men det är en annan femma. Fick höra att jag har en dygnsrytm som en gammal tant. Lägger mig tidigt och måste ha minst åtta timmar sömn. Haha, så himla oparty tjej. Hur som helst, imorgon åker jag iväg till Barcelona i en vecka med mami. Är supertaggad då det tydligen ska börja regna här i Sverige, hihi. Ska försöka bli lite brunare än vad jag är och verkligen inte alls tänka på Sverige.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga