if she was away



Såhär slutade min efteriddag/kväll igår, inte helt fel om jag får säga det själv. Idag så antingen jobbar alla mina vänner eller så är dem på peace&love, så jag måste helt enkelt roa mig själv. Men det är fint väder så det ska nog gå bra, tänkte kanske bada, men bara kanske. Bor ju faktiskt endast typ tio min från vattnet, måste ju utnyttja medan man kan och är vaken. Jobbar natt nu tre dagar framåt och börjar 21:00 ikväll (grymt smidigt att vara vaken nu, jag vet) så kommer antagligen sova bort dessa fina dagar. Men det är nästan okej eftersom jag och mamma åker till Barcelona på fredag, hihi


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga