fred, kärlek och lite till



snor Janni's statusuppdatering helt utan skam i kroppen: Känner ett sjukt sug efter festivallivet trots att jag lovat mig själv "aldrig mer". Å det är exakt så jag känner!!! När jag kom hem från emmaboda förra året kände jag, att nä, det räcker nu. Jag kände mig gammal, tråkig och missplacerad nästan hela festivalen. (Det tåls att tilläggas att jag besökte min första festival när jag var 16 och ska nu fylla 21.) Men nu när alla åker iväg och det är så fint väder och jag ska sitta hemma, jobba, sova, äta, (läs: dö) vill jag inte göra någonting annat än att också följa med! ÄR SÅ TAGGAD!!!! Fast på ingenting då, eftersom jag faktiskt inte ska med. Blä.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga