borta bra men hemma hos mig bäst



Så efter sju dagar av att umgås med min mor (ja, hade glömt bort lite hur intensivt det kan vara) är jag hemma. Är lite brunare än innan jag åkte och har nog lite mer livslust också. Tog asmycket bilder men känns ändå inte som om att någon som läser den här bloggen bryr sig om hur jag såg ut när jag handlade nektariner typ så dessa två får duga. Imorgon ska jag dansa och ÄR SÅ SJUKT TAGGAD ni förstår inte. Vet liksom redan vad jag ska ha på mig. Annars så saknar jag världens bästa kusin lite för mycket och vill att bästis också ska vara ledig i helgen. Och ikväll då? Jo jag ska fanimej inte röra mig från världens bästa säng, dvs min. Eller skoja, måste typ handla. Eller svälta. Kan vara värt att svälta, hihi.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga