tiotusen meter upp i luften ser jag allting så klart

dålig uppdatering men det är typ ingen som läser så det är helt ok!
vad har hänt dessa två dagar då?
- Hantverkarna har börjar riva ner hela köket i min lägenhet
- Jag lyckades efter svett och tårar (typ) bestämma mig för ett golv och väggfärg
- Jobbaaaattt 06-16 igår, dog av trötthet och var allmänt irriterad
- Fredrik har lyckats få sin ipod snodd i thailand = kontakten kommer bli minimal

Ja det var väl allt. Men kanske tillräckligt på två dagar tycker jag själv. I helgen tänkte jag börja packa ner saker i flyttkartonger. Å får ont i magen av bara tanken. Har fortfarande inte riktigt greppat faktumet att jag ska lämna mitt älskade rum. Kanske väntar med flyttkartongerna trots allt. Känns lite för läskigt.

Nu: Bad och sen bege mig till jobbet där jag kommer befinna mig till ungefär 00 ikväll. Taggat!

Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-01 @ 15:35:20
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga