making up for teenage crime



Imorgon blir det jobb 10-19! (tack gud för att inte börja 06 säger jag och tack igen för att för en gångs skull inte ha skift) Och sen är det ledig helg. Wow säger jag bara. Emma fyller år på lördag också, men jag har
dock lite ångest. Gick så himla dåligt förrförra helgen och helgen innan det med och säkert den innan det. Lyckas alltid bli för mycket (låter som kissie nu typ, sorryyyyy) men har aldrig haft det problemet tidigare. Trodde man skulle hantera alkohol bättre ju äldre man blev, men icke!

Nu: nattpromad med linnea (haha klockan är 21:30 inser jag nu, skön dygnsrytm man har. Skulle kunna tro att jag är 65+)


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga