explosions in the sky till wow, herregud???



Började dagen med att skotta loss tre bilar som fastnat på jobbets parkering. Kaos med snö och inga bussar gick. Vägarna var inte plogade och folk undrade varför vi inte hade plogat parkeringen. Jag menar, ganska logiskt att inte McDonalds Stäkets parkering prioriteras när inte ens alla vägar och bostadsområden har fått tillgång till plogbil. Trött tjej efter en jobbig vecka men nu är det två dagar ledigt, yay! Hade dock bästa middagen på jobbet, stämningen var verkligen på topp.

Idag har jag varit utan världens bästa kille i en hel månad och om två dagar är det tre månader kvar tills han kommer hem. Dumma Fredrik.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga