When you leave - Maps



Undra om det bara är jag eller om människor faktiskt blir lite tråkigare på vintern. Inser att jag har svårt att endast komma upp ur sängen (vilket iofs kan bero på att jag somnade vid nio imorse) men ändå. Min facebook är tråkig, min mobil är tråkig mitt liv är typ bara stressigt. Har handlat en del julklappar nu dock, för många kvar men jag får styra på fredag helt enkelt.

Orkar inte hetsa upp mig men måste erkänna att livet hade känts lite bättre om allting bara var klart. Borde verkligen fixa mina bankärenden men jag orkar inte det heller. (Tåls att tillägga att dessa ska göras på datorn!!! & att jag liksom sitter vid datorn as we speak) hur lat? Pengar = Ångest, fast jag inte ens är speciellt fattig. BU

Postat av: Mathilda

Vilken fin bild!

2011-12-22 @ 10:31:27
URL: http://talkinghead.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga