13:05

Hur gammal är du om fem år? Ska fylla 26 (alltså va?) Vem var den sista du träffade? Patricia! Hur lång är du? Runt 166 cm skulle jag väl tippa på. Brukar dock få höra att jag ser kortare ut. Vilken var den senaste film du sett? Girl, Interrupted tror jag! Vem ringde du senast? Bästis imorse. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "ska du inte vara med familjen osv??" och det var till stephy Vad är dagens planer? Ska till jobbet strax och ja det är väl där jag kommer spendera hela min dag. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Egentligen äre att prata i telefon, men det är typ bara tess jag typ ringer för att snacka skit med, så får väl säga smsa. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dem skildes när jag var nio tror jag. När såg du senast din mamma? Fan det var typ en vecka sen nu, saknar henne.



Vilken ögonfärg har du? Typ grönmelerade. Inte allt speciellt fint faktiskt. När vaknade du idag? Jag vet inte, första gången vid typ åtta, men vi gick väl upp vid halv elva kanske? Har du någon gång hittat en katt? Ja!!! McBruno, å. Vilken är din favoritplats? Min säng, mitt badkar, tåg & folks kök. Älskar att sitta i kök. Vilken plats föredrar du minst? Typ Drottninggatan ogillar jag stenhårt. Nattbussen när man är för full eller för nykter, trånga utrymmen. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tillbaka i Stockholm med familj. Vad skrämde dig som barn? Var lite mörkrädd ett tag, men annars ingenting speciellt. Eller jo, att vara ensam. Vem fick dig att skratta senast? Patricia



Är du för ung för att äga vinylskivor?
Lätt inte, man kan väl äga vinylskivor i alla åldrar? Dock är jag för ung för att verkligen ha köpt vinylskivor för att lyssna på dem. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar! Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, lätt. Eller ja typ i t-shirt & trosor. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra eller fem, har inte koll. Hur många landskap har du bott i? TVÅ! Yeah buddy. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha ja, första gången någonsin i somras. Förnedring som uppstod alltså. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Får bara skoskav av skor & har liksom alltid haft svårt för skor i allmänhet. Barfota är också nice, men är alltid rädd att jag ska få något i foten. Är du social? Haha, ja. Vilken är din favoritglass? Kan inte äta mjölkbaserad glass längre så väljer lätt mangosorbe eller twister.  Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta till london, eller resa, köpa en ny garderob, måla om i vardagsrummet & lägga resterande pengar i fonder. Tycker du om kinamat? Nja, thaimat är mer min grej. Vem är den smartaste personen du vet? Min mamma, eller Therese!


Vad dricker du till frukost? Juice eller vatten. Sover du på någon särskild sida? Helst in mot väggen, men det spelar egentligen inte så stor roll. Kan du spela poker? Jag vet hur man gör, men skulle inte vilja påstå att det är någonting jag är speciellt duktig på. Tycker du om att mysa? Jag är den mysigaste personen i livet typ. Är du en beroendemänniska? Nej. Vill inte vara beroende av något. Det enda kanske är alla i mitt liv som jag tycker om. Dem skulle jag vilja ha runt mig hela tiden. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en barndomsvän till mig som heter Bella! Vill du ha barn? Ja absolut, när tiden är inne liksom. Kan du några andra språk än svenska? Engelska? Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Föredrar du havet eller en pool? Havet lätt, älskar att hoppa i vågor & kolla på fiskar.



Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, smink & mina vänner. Äger du dyra smycken? Gillar inte smycken i allmänhet så, nej. Dock fick jag ett extremt fint armband av therese på min 20 årsdag, som jag tyvärr tappade när jag var ute. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En grapefrukt. Vem är den roligaste människan du känner? therese är klart roligast när jag är trött, patricia är också sjukt rolig när hon är på rätt humör & fredde skrattar jag också väldigt mycket med. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj? Att berätta om? För isåfall finns det en given historia. Jag och Linnea skulle baka livets pepparkakshus & jag brände mig rejält på det smälta sockret. Ärret ser ut som ett T & ett L. Sjukt passande och ascoolt. Vad har du för ringsignal? Typ standard iphone tror jag. Har ofta på ljudlös så! Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har personligen inte men mamma har säkert sparat en del. Flirtar du mycket? Alltså jag är sämst i världen på att flirta IRL, och ser heller aldrig när någon flirtar med mig, så ne. Vart togs din profilbild för din blogg? Ingen ju!



Kan du byta olja på bilen? Haha nej.  Har du fått fortkörningsböter? Nej men jag önskar att jag hade fått det eftersom det skulle faktiskt innebära att jag hade körkort. Vilken var den senaste bok du läste? Shit vet inte. Eller jo, någon diktbok som var patricias, kommer dock inte ihåg vad den hette. Läser du dagstidningen? Nej dessvärre inte. Metro ibland. Prenumererar du på någon veckotidning? Sånt har jag inte råd med, haha. Dansar du i bilen? Vilken bil? Och hur fan skulle jag få plats med det? Vilken radiostation lyssnade du på senast? Säkert P3! Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert REG numret på någon bil som jag skulle parkera i DT:n. När var du i kyrkan senast? Var i några katolska kyrkor när vi var på eurotrip för några år sedan!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga