No Sleep - Wiz Khalifa





Typ såhär ser jag ut i håret imorgon (om stephy inte gör mig besviken dvs, hihi) & det kommer bli himla fett.

Tack förövrigt för länkningen steph (&den fantastiska texten, pusspusspuss finaste tjejen), min konstanta statitstik på cirka 40 pers över tredubblades. HEJ till er nya & jag hoppas att min halvtråkiga blogg inte för er för besvikna. Jag har dock aldrig riktigt brytt mig om statistik, jag vet liksom att jag inte är tillräckligt
1. Snygg för att bli typ "bloggkänd"
2. Eller tillräckligt orginell
3. Eller tillräckligt typ.. spännande?
Är alldeles för dålig på att ta egna bilder också, snor det mesta utan att skämmas (eller länka, förlåt men vem orkar??) från tumblr. Det tre första punkterna är ingenting jag planerat att ändra - eller kanske kan ändra förresten, men bilder biten, den ska jag verkligen försöka jobba mer, promise. Hur som helst, stannar typ två personer av alla som kom hit via stephany blir jag glad, har inte högre förväntningar än så. Annars då? Bra eller? Jul i övermorgon, förstår ingenting, fortfarande. Ikväll blir det julmat & klä gran med världens bästa mamma, moster & kusiner. Puss sålänge!

Postat av: erika

sjukt snyggt hår. Förövrigt gör din blogg inte mig besviken i alla fall. Great!

2011-12-22 @ 16:45:15
URL: http://glueg.blogg.se/
Postat av: martina

du är ju assöt och bloggen är ju finfin :)

2011-12-22 @ 20:11:33

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga