Me & Dean - JJ



Jag färgade håret igen igår. Fick i förrgår höra att det var rosa alldeles för många gånger. Så nu är det typ rött/brunt & så är topparna ljusa. Ser lite knäppt ut, men ganska nöjd blev jag. Bättre än innan & jag hoppas på att jag inte behöver färga på ett tag nu, dödar ju håret igeeen, pallar inte det. Tänkte typ visa bild men vet faktiskt inte om jag orkar göra mig fin. Får se, heheee. Nu ska jag:
1. Orka gå upp ur sängen
2. Klä på mig kläder (igen)
3. Sminka mig
4. Åka tåget till Jakan
5. Leta efter en tröja/klänning/något nytt att ha på mig på största hipsterfesten imorgon (ångest, aaah)
6. Träffa världens bästa kille
7. Sova

Spännande? Nej men ändå!!!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga