Invasion - F.O.O.L

klockan är as we speak 04:26 & jag är fan mer död än levande. sista natten på jobbet och någon har slängt min nässpray (läs: mitt liv) förövrigt är det alldeles för mycket fulla människor här - som äter då, inte jobbar, såklart & känner att mitt tålamod är påväg att brista vilken sekund som helst, vill bara sova

imorgon (idag??) blir det tjejsnack&vin&hårfärgnig med två av mina favorit tjejer, sen äre julafton & på söndag ska vi alla låtsas att vi är arton igen, är faktiskt fruktansvärt taggad & sen äre my birthhhdayyyy vilket jag är mycket mindre taggad på, vem fan vill bli äldre liksom?

nej fan nu är breaktime slut - over & out



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga