18:54



himla spännande det här med hårfärg, tycker ni inte? när jag berättade för folk att jag planerade att dissa mitt blonda hår & färga rött var det seriöst bara EN person som kom med någon slags positiv reaktion. & nu när jag börjar tänka på blont hår, sommar osv är det ingen som tycker det är en bra idé att bli ljusare eftersom jag tydligen passar sååå mycket bättre i mörkt. haha fucking bestäm er people

orange kanske? stephy du får fixa hihi
tack&hej puss!

Postat av: EMELIE

blond! eller typ ljusbrunt! det vill jag med och skulle också behöva hjälp haha. kram!

2011-12-14 @ 01:54:28
URL: http://wolfdiary.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga