13:09



Fem dagar borta & jag har full förståelse över att ni inte har kollat in här lika ofta som ni brukar. Kan inte lova att bloggandet blir bättre denna vecka heller, har så mycket annat i tankarna & bloggen är inte prio ett liksom. Men försöker iallafall kompensera med en bild på mig och en bild på min rumpa. Helt ok väl? Sydde & klippte till skjortan själv idag & det var egentligen mest den jag ville visa då jag blev jääävligt nöjd (vem försöker jag lura, ville egentligen bara visa min booty men heheeee) Hur som helst, köpte skjortan second hand för typ.. två år sen? Den är sådär mjuk också. Asbra. Nu ska jag jobba till halv tolv i natt och jag är verkligen inte bitter. Pusspusspuss på er

Postat av: stephany,

faaan va snygg skjorta, faaan va snygg tjej!!

2011-12-12 @ 21:20:27
URL: http://acidyouth.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga