tatueringstankar

aa okej jag vet att jag sa att jag antagligen inte hade någon mer plan på att göra någon mer tatuering efter mina fåglar men självklart har jag ändrat mig. Här är vad jag har tänkt iaf! Antingen ska jag ha en text i nacken eller på lodrätt på underarmen. Har funderar rätt noga på vad jag ska skriva och jag har inte riktigt bestämt mig, men har i alla fall lite förslag (yey!):


I think I was blind before I met you - från Bright Eyes First Day Of My Life

 

mitt hjärta i din hand - från Kent Utan Dina Andetag



and every time you feel like crying

I'm gonna try to make you laugh - Från Bright Eyes Bowl Of Oranges


you are the reoccuring kind
you never really leave my mind - Från Bright Eyes You Will. You? Will. You? Will. You? Will.


your eyes must do some raining
if you're ever gonna grow - Från Bright Eyes Bowl Of Oranges


life is what happens to you while you're busy making other plans - Citat från John Lennon

 

Har insett att om jag ska skriva någon låttext måste det vara från antingen Kent eller Bright Eyes. Detta är för att under mina år då jag faktiskt har tyckt om riktigt musik (alltså från jag var fjorton, typ) har de två band alltid varit väldigt viktiga för mig. Jag skulle kunna tänka mig att tatuera in något från Bon Iver också, men vill börja med någon dessa två. Citatet av John Lennon tycker jag är så jävla fantastiskt bara. Förslag om vad som låter/ser bäst & var den ska sitta tas gärna emot. Puss!


Postat av: Sara

Antingen mitt hjärta i din hand eller nr fyra av bright eyes!

2011-08-31 @ 10:39:26
Postat av: Tess

Du gör: your eyes must do some raining, if youre ever gonna grow

Jag gör: every time you feel like crying, i'm gonna try to make you laugh.



<3

2011-09-01 @ 01:43:08
URL: http://Girlwiththebird.tumblr.com
Postat av: tilde

JA SNÄLLA TESSAN LET'S?!!!!1

2011-09-01 @ 09:15:11
Postat av: Johanna

Läs min guide om sotade ögon (steg för steg) (http://johannaagren.blogspot.com/2009/02/sotade-ogon.html)om du vill fixa snyggaste party makeup;en! Följa varandra på bloglovin? Puss & Kram!



2011-09-01 @ 09:58:16
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga