we all want to go with the breeze

smarta Tilde glömde logga ut sig min dator så nu är jag on top of the world för några minutisar hihi.
om ni inte redan vet vem jag är så heter jag Patricia och är Tildes awsm-cousin (är nästan som den systern hon aldrig hade, men det är såklart ett faktum Tilde själv aldrig kommer erkänna). Idag bestämde hon sig för att göra en husesyn i några timmar, och äta upp min ananas, dricka upp min loka (som var äcklig?) och bitcha om mina vänner. Men jag tycker om henne ändå. puss, hjärtat.
Hon var lite allmänt efterbliven också, då hon satt vid mitt köksbord och skrattade åt sig själv, men jag tror att vi kan förstå henne.

yours truly

Patricia



Postat av: Emma Eriksson

sv: yes, har haft mina sedan jag var 13/14 år. x)

2010-06-26 @ 16:58:23
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga