håll ut, jag behöver dig



Kolla, jag lever! Wohoo. Har tagit mig i kragen och klippt mig idag, vilket jag inte har gjort på nästan två år.
Mycket duktigt av mig. Inte för att det blev värsta skillanden, men inte så slitet nu i alla fall.
Någon skrev och ville att jag skulle tipsa om klädersidor på internet. Tyvärr måste jag meddela att jag har
köpt 1 (läst ett!!1) plagg över internet & det var liksom från HM. Så jag har typ inga bra tips, är jag rädd.
Så blir det när man är för rädd att saker inte ska passa, och man vet att man är för lat för att  då skicka tillbaka.
Då tycker jag det är mycket mer awsm att prova allting på plats! På tal om att prova, försökte jag verkligen köpa jeans här om dagen. Undra om det bara är jag som alltid känner mig så kort och tjock i jeans? Jag menar, har redan korta ben, men det känns som om att dem krymper med flera decimeter när jag har jeans. Nej tack.
Strumpbyxor 4 life. Nu blire jobb! Puss

Postat av: emelie

haha jag känner samma sak med jeans men det gäller väl att hitta rätt :)

2010-04-28 @ 18:28:49
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
Postat av: Nina

Du är så söt!

2010-04-29 @ 19:04:07
URL: http://citronsorbet.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga