all the boyfriends hate me cuz their girlfriends love me



Haru slitna toppar men vill göra någonting åt det? (hihi)
prova: Rescue Repair från Schwarzkopf - finns dock bara att köpa hos frisörer typ
men den är GRYM och inte ens värsta dyr

Och ja, bilden är sönderredigerad för jag råkar vara en sån person som INTE är söt utan smink.
Ledsen att göra er besvikna, men utan min foundation, concealer, solpuder, rouge
mascara och ögonbrynspenna blir man nästan rädd.

Postat av: T

HON LJUGER<3

2010-04-29 @ 15:08:30
Postat av: PATRICIA

ditt mongo. Du är nästan finare utan smink

slut ljug

<3

2010-04-29 @ 21:02:09
URL: http://imaginarium.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga