kanske ska hälsa?



Det här är då jag. Tilde Jansson var namnet om ni mot all förmodan inte visste det. Detta är min femte (!!) blogg och förhoppningsvis min sista. Jag tröttnar lätt, vill liksom börja om på nytt, men ångrar mig nästan alltid när jag har gjort det. Detta kan vara förklaringen på varför jag har haft alla världens hårfärger och alltid möblerar om mitt rum. Annars så är jag en sucker för musik, kläder och mina vänner. Det bästa jag vet är att sitta vid vattnet på våren, då det egentligen är kallt men solen värmer tillräckligt mycket att man kan sitta i t-shirt. Jag tycker personligen att Stockholm är Sveriges bästa stad. Denna insikt har jag inte haft speciellt länge, men det var den kvällen jag kom tillbaka från en månads tågluff i Europa då jag insåg att Stockholm inte heller är så dumt. Väldigt fint är det faktiskt. Tänk lite exta på det nästa gång ni besöker staden. Jag är medveten att jag är för materialiskt för mitt eget bästa, men min mobil och kamera är bland det viktigaste i mitt liv. Kläder också. Folk brukar påstå att jag har jättemycket kläder, men varför har jag då aldrig någonting att sätta på mig på morgonen? Bara en tanke. Annars är jag ganska konstig, har konstiga tankar och älskar att göra konstiga saker. Fast det gör mig inte så mycket längre. Vill du imponera på mig så ska du kunna prata i telefon. För det är typ det bästa jag vet. Jag kan lätt spendera flera timmar i telefonen och jag kommer antagligen dö av för mycket strålning. Men äsch, numera kan man ju dö av allting. Förövrigt måste jag erkänna att jag följer för många bloggar. Alltifrån alla fjortisbloggar till alldelens för många modebloggare. Men det gillar jag. Själv är jag egentligen inte så duktig på att blogga. Ingenting har egentligen någon mening men jag hoppas det kanske blir uppskattat ändå. Puss vi hörs :*

Postat av: tess

ASSÅ gosh, tell me something i dont know... LOL hihi

2009-11-13 @ 19:19:22
URL: http://nestea.blogg.se/
Postat av: Susanna

låter preciiiiis som jag, minus det med telefonen..

2009-11-19 @ 22:10:01
URL: http://d
Postat av: Anonym

fin blogg jag länkade nyss...

2009-11-19 @ 22:10:26
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, din blogg är jättefin! Vart är din otroligt snygga keps från någonstans?

2009-11-21 @ 20:11:32
Postat av: tilde

Tack anonym :* den är 2hand är jag rädd!

2009-11-22 @ 17:40:00
URL: http://trilla.blogg.se/
Postat av: diilan

allt bra :D?

2009-11-22 @ 18:13:07
URL: http://aboutdilan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga