“I liked that time when you were drunk and showed me all the kinds of kisses you know (butterfly, eskimo, and human). I also liked that time you kissed me on the metro. I kind of like every time you kiss me. Let’s be more than friends?” - Anonymous





Köpte kappa och en tröja idag. Blev inte den kappan som jag la upp, det blev en finare!
Typ samma stil men lite annorlunda ändå. Tröjan var i mitt nya favoritmaterial: VELOUR, mums.
Ville köpa en blå velourklänning också, men det blev inte så. Inte idag iaf, hihi.
Köpte en fin pälskrage second hand till kappan också. Kanske lägger upp bilder
sen någongång, om jag orkar fota. Vilket jag aldrig gör, haha.

Källa för bilden vet jag ej, men jag snodde den i alla fall från Tessans "nya" blogg

Postat av: t

så du hittade själv. DUKTI! vadå "nya" heheheheheheh



U LOVE ME

2009-11-25 @ 19:37:47
URL: http://girlwiththebird.tumblr.com
Postat av: tilde

NEJ THERESE H8 U för du har haft den i typ ett halvår utan att säga något?! Vad är du för vän egentligen? :(

2009-11-25 @ 19:40:21
URL: http://trilla.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga