11:58

Vart i världen skulle du helst vilja befinna dig?
- Paris, precis under Eiffeltornet. Mest för att jag aldrig har besökt Frankrike.


Vem skulle du vilja vara om du fick vara en helt annan person?
- Therese Pernefalk, eftersom hon är den bästa personen jag vet



Vilken egenskap önskar du att du besatt?
- Att vara riktigt, riktigt bra på att fotografera



Vilket är det vackraste namnet du vet?
- Lily!



Vad är det bästa ordet som finns?
- Sockervadd (hittade ingen fin bild på sockervadd, men tivoli går lika bra)



Vad är det viktigaste att göra innan du blir stoft?
- Se så mycket av världen som möjligt



Vilken saga är din absoluta favorit?
- En kärlekshistoria



Om du bara fick kolla på en film i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
- The Notebook



Om du bara fick köpa ett enda ting till, vad skulle du välja?
- Kan verkligen inte välja.



Vilken årstid tycker du allra bäst om?
- SOMMAR



Snodd av kusin

Följ min blogg med bloglovin också!

Postat av: tess

MHIIHIHIHIH :$ <3

2009-11-13 @ 19:18:43
URL: http://nestea.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga